Schowek - Wyszukiwarka ofert
Preluna

Preluna

KategoriaKategoriaKategoriaKategoriaKategoria

Udogodnienia: Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Nurkowanie, Sporty wodne, Minigolf, Sport, Animacje dla dorosłych, Blisko lotniska, Przedszkole, Rowery, Basen kryty, Basen odkryty, Fitness/siłownia, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Bez paszportu, Parking, Wyposażenie domowe, Wellness, Darmowe WiFi

2 341 zł / os. -15%  2 756 zł 
termin21.06 - 24.06.2024, 4 dni
transport Katowice / godz. 12:30, pt.
szczegóły przlotu
zakwaterowanieDorosłych: 2, Dzieci: 0
wyżywienieAll inclusive
zakwaterowanieekonomiczny bez balkonu
TerminyZMIEŃ KRYTERIA
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj Zapytaj

Zadzwoń

  • tel. +48 531 532 125
  • Pon - Pt: 10.00 - 17.00 / So: 10.00 - 13.00

Opis

KATEGORIA
4
REGION
Malta/Malta
Informacje dodatkowe
Hotel Preluna 4* zlokalizowany jest na Malcie, w miejscowości Sliema. Obiekt znajduje się w przepięknej okolicy - osoby odwiedzające tę część Malty mogą wybrać się w rejs statkiem na wyspy Gozo i Comino, odwiedzić niezwykłe miasteczko St. Julian's (ok. 3 km od Sliemy) lub oddaloną o niecałe 10 km stolicę wyspy, Valletę. Hotel posiada prywatną plażę należącą do Beach Club (czynna od 1. maja do 31. października, w zależności od warunków pogodowych). Ten obiekt to idealne miejsce dla par, rodzin z dziećmi i nie tylko. Goście mogą skorzystać z wielu opcji wyżywienia w różnego rodzaju restauracjach oraz w barach. Polecamy skorzystać z zabiegów SPA (dodatkowo płatne). Recepcja jest czynna przez całą dobę. Bezpłatne Wi-Fi na terenie obiektu.
centrum Sliema - ok. 0,5 km
lotnisko - ok. 10 km
Wyposażenie
Hotel oferuje 24-godzinną recepcję z przechowalnią bagaży i kantorem wymiany walut. W ofercie gastronomicznej możemy znaleźć wiele restauracji oraz barów - każde z tych miejsc ma swój unikalny klimat. Obiekt posiada prywatny parking (ok. 10 euro/ dzień), ale także wypożyczalnię samochodów i rowerów, dzięki którym Goście mogą odkrywać uroki przepięknej Malty. Darmowe Wi-Fi umożliwia dostęp do Internetu w miejscach wspólnych na terenie hotelu, jak i w pokojach. W hotelu znajduje się płatna pralnia.
Pokoje
Goście mogą zakwaterować się w jednym z 289 przytulnych pokoi hotelowych. Są one wyposażone w: klimatyzację, suszarkę do włosów,minibar, zestaw z kawą/herbatą, sejf, telewizja satelitarna. W łazienkach znajduje się wanna lub prysznic z ręcznikami i zestawem kosmetyków (żel do kąpieli, szampon, mydło). Wiele pokoi posiada także balkon albo taras (niektóre z widokiem na morze). Co więcej, dostęp do Wi-Fi jest bezpłatny.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Na terenie hotelu znajduje się kompleks Beach Club, gdzie Goście mogą zrelaksować się na prywatnej plaży, wykąpać się w odkrytym basenie (osobny dla dzieci) czy skorzystać z lekcji nurkowania (zajęcia od czerwca do września). Beach Club otwarty jest od 01. maja do 31. października, w zależności od warunków pogodowych. Na terenie obiektu mieści się centrum wellness spa & gym ,,Feel Good". Goście mogą skorzystać w pełni wyposażonej siłowni (bezpłatna), basenu krytego z 2 jacuzzi czy spróbować przepysznych shake'ów proteinowych. Aby całkowicie odpocząć od codziennego zgiełku, centrum oferuje masaże oraz zabiegi kosmetyczne (dodatkowo płatne). ,,Feel Good" czynne jest: poniedziałek - piątek (06.00 - 21.45), weekendy i święta (08.00 - 17.45). Ostatnie wejście - 45 minut przed zamknięciem.
Wyżywienie
W naszej ofercie dostępne są: śniadania, śniadania i obiadokolacje, pełne wyżywienie oraz opcja All Inclusive. W wersji All Inclusive napoje w cenie od godz. 11.00 do 23.30. Goście z różnymi dietami mogą poprosić o dania na tzw. życzenie.
,,Triton Restaurant" (główna restauracja) - śniadania (07.15 - 10.00), obiad (12.30 - 14.15), kolacja (18.20 - 21.00) w formie bufetu.
,,Sakura Japanese Cuisine and Lounge" - lokal oferujący dania kuchni wschodniej (polecamy sushi oraz koktajle); czynny 11.30 - 23.00.
,,Ichiban Japanese Burgers" - lokal serwujący azjatyckie fast foody i przekąski; czynny 11.30 - 23.00.
,,Sciantusi" - włoskie dania na lunch (12.00 - 15.00) i kolację (19.00 - 23.00).
,,La Piazza Bar" - drinki, koktajle, wina i wiele innych napojów w barze na parterze.
,,The Skyroom Cocktail Bar & Grill" - przepyszne koktajle i dania z grilla; lokal czynny wtorek - piątek (18.00 - 23.00), sobota (12.00 - 15.00; 18.00-23.00), niedziela (18.00-23.00).
,,Surf & Turf Grill" - lokal znajdujący się w kompleksie Beach Club, oferujący napoje i dania z grilla; czynny od lipca do września w godzinach 18.30-24.00.
W okresie od 29 lipca do 4 sierpnia strefa SPA & GYM oraz kryty basen będą nieczynne z powodu prac konserwacyjnych, a pełne otwarcie nastąpi 5 sierpnia 2024 roku.
Cena zawiera:
* przelot
* transfer lotnisko-hotel, hotel lotnisko
* opłaty lotniskowe i paliwowe
* ubezpieczenie KL, NNW
* zakwaterowanie w hotelu zgodnie z wybraną ofertą
* bagaż podręczny:
- Ryanair (FR) - w cenie 1 mały bagaż podręczny (max. wymiary: 40 x 20 x 25cm)
- Wizz Air (W6) - w cenie 1 mały bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary: 40 x 30 x 20cm)
- Air Malta (KM) wylot z Berlina - w cenie 1 mały bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary 55x40x25cm)
- Air Malta (KM) wylot z Warszawy-Modlin (wyloty czerwiec-sierpień) - w cenie 1 bagaż podręczny do 10kg + bagaż rejestrowany do 20kg
Cena nie zawiera:
bagażu rejestrowanego oraz dodatkowego bagażu podręcznego - ceny zgodnie z ofertą.
LINIE RYANAIR:
- drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm
- bagaż rejestrowany do 10 kg
- bagaż rejestrowany do 20 kg
LINIE WIZZAIR:
- drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm
- bagaż rejestrowany do 10 kg
- bagaż rejestrowany do 20 kg
LINIE AIR MALTA:
- bagaż rejestrowany do 23kg
miejsc obok siebie w samolocie.
obowiązkowego podatku lokalnego pobieranego podczas zakwaterowania (EUR0,50 za osobę za noc, dzieci są zwolnione z opłaty)
w przypadku hoteli na Gozo - biletu promowego (EUR4,65 za osobę)
Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłacznie przez kontakt z infolinią Ecco Holiday - cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.
Obsługa:
obsługa polskojęzycznego pracownika lokalnego Agenta (kontakt telefoniczny, możliwość zakupu wycieczek fakultatywnych)
Udogodnienia:
brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.

Terminy

Proszę czekać ...
Wczytuję terminy

Dopłaty i zniżki